Cricbuzz schedule Live score cricket Cricket live Cricbuzz jas hujan Cricket score Live match today Live cricket Match today Live cricket TV jeetbuzz baji live jaya9 mcw casino marvelbet jeetbuzz login baji999 লগইন করুন baji live login baji 999 mcw লগইন baji login baji live 999 jeetbuzz লগইন baji affiliate

Jak zorganizować obowiązki druhen?

Jak zorganizować obowiązki druhen?

Dziś przyjrzyjmy się zadaniom najczęściej powierzanym bliskim przyjaciółkom Panny Młodej, a także sposobom na ich koordynację.

fotografia: Białe Kadry

 

Jak rozdzielić obowiązki dla druhen, by każda z nich mogła wziąć udział w przygotowaniach do Waszego wielkiego dnia i  tak, aby mieć pewność, że żadna nie zawiedzie?

Dziś przyjrzyjmy się zadaniom najczęściej powierzanym bliskim przyjaciółkom Panny Młodej, a także sposobom na ich koordynację.

 

fotografia: Paweł Traczyk FOTOGRAFIA ŚLUBNA

 

 

 

 Obowiązki druhen

 


Przydziel zadania druhnom

 

Stwórz jedną listę obowiązków, a potem przydziel je do każdej z druhen. Dodatkowo opracuj swoiste FAQ, czyli listę pytań i odpowiedzi, żeby uniknąć ciągłych maili i telefonów z pytaniami.

Jeśli organizujesz duże wesele i będziesz mieć sporo druhen, niech jedna z nich (powinna być to świadkowa) podejmie się koordynacji zadań i kontaktuje z Tobą.

Możesz stworzyć także prywatną grupę na Facebooku, gdzie szybko i sprawnie będziecie mogły się komunikować, podsyłać różne pomysły i doskonalić ślubny harmonogram. 

 

fotografia: Best Friends Weddings - Cinematic stories about Love

 

 


Najpopularniejsze obowiązki druhen

 

- organizacja wieczoru panieńskiego

- pomoc w wyborze sukni ślubnej oraz dodatków 

- asysta podczas szykowania się do ślubu

- zadbanie o detale (dekorowanie sali ślubnej, zapewnienie konfetti, płatków róż lub ryżu do obsypania Pary Młodej)

- posiadanie przy sobie zapasowych pończoch dla Panny Młodej, igły z nitką, bibułek matujących, tabletek przeciwbólowych, chusteczek odświeżających oraz kosmetyków do ewentualnego poprawienia makijażu

- po wejściu na salę weselną, pomoc w odszukaniu przez gości swojego miejsca

- asysta podczas sesji ślubnej

- pomoc w odbieraniu prezentów, kwiatów i kopert

- organizacja atrakcji weselnych, jak puszczanie chińskich lampionów czy dopilnowanie, by księga gości przeszła przez wszystkie ręce uczestników wesela

 

fotografia: BedurWeddings

 

 

 

Przygotuj timeline

 

Stwórz oś czasu Waszego wielkiego dnia, gdzie dokładnie zaznaczysz miejsce i godzinę sesji, ceremonii zaślubin, pierwszego tańca czy krojenia tortu ślubnego.

Zawrzyj tam ponadto wszelkie inne ważne punkty ślubu i wesela, w których organizacji będą uczestniczyć druhny.

Wydrukuj taki plan i przekaż przyjaciółkom lub wyślij e-mailem.

 

fotografia: M.M. Rudiak Fotografia

 

 


Udział w zabawach weselnych

 

Druhny (jak również ich partnerzy) powinny znać wszystkie zabawy, które odbędą się podczas oczepin.

Tutaj ich aktywność jest zdecydowanie pożądana, zwłaszcza w przypadku, gdy nie będzie zbyt wielu chętnych do udziału w przygotowanych przez wodzireja atrakcjach (w szczególności tych najbardziej zwariowanych;)

 

fotografia: Paweł Nożyński

 

 


Spotkanie organizacyjne na kilka dni przed ślubem

 

Zbierz wszystkie druhny i omówcie stan przygotowań do ślubu, podsumujcie to, co zostało zrobione oraz przeanalizujcie jeszcze raz harmonogram, jeśli coś się zmieniło.

Oczywiście możecie połączyć przyjemne z pożytecznym i za jednym zamachem zorganizować również wieczór panieński ;)

 

fotografia: Zuzanna i Marcin Karetta

 

 

Zobacz także:

7 SPOSOBÓW NA ZAANGAŻOWANIE RODZEŃSTWA W SWÓJ ŚLUB

 

 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Ta witryna używa plików cookie do celów funkcjonalnych oraz statystycznych. Potwierdź zapoznanie się z komunikatem i nie pokazuj go więcej. Potwierdź